• 23-11-2013, 23:24:34
    Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ardı arkası kesilmiyor adminlerin. casper diye bir çocuk ban mı ne atmışlar kendisi de admin heralde girdiği gibi tsay atıyor defalarca kim banladı beni l_an diye hocam inan bir gram zevk alamıyoruz oyundan adminler yüzünden bu yüzden cs:go almak farz oldu..
    senin nick neydi usta oyundaki ?
  • 24-11-2013, 22:36:42
    şu aralar arkadaşlarla çok yoğun oynuyoruz, geliyorum bu akşam bende
  • 24-11-2013, 22:44:52
    Üyeliği durduruldu
    İce yada india oynarken geleyim bi ara arkadaşlar

    HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 25-11-2013, 22:14:35
    Vize haftasının yoğun kısmındayım, bu hafta fraglarınızı kasmaya bakın Geleceğim en yakın sürede...
  • 28-11-2013, 21:19:52
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada yazmayi unutmuşum nickim

    HS[Gaming]*SystemRooT
  • 02-12-2013, 11:07:03
    benim iki sorunum var biri masaüstüne dönünce silah otamatik olarak sağ elden sola geçiyor.
    biride oyun yöneticisi.com dan yükledim cs yi server listi değiştiremiyorum.sürekli ip ile balanmak zorunda kalıyorum
  • 02-12-2013, 12:09:35
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim iki sorunum var biri masaüstüne dönünce silah otamatik olarak sağ elden sola geçiyor.
    biride oyun yöneticisi.com dan yükledim cs yi server listi değiştiremiyorum.sürekli ip ile balanmak zorunda kalıyorum

    Sağ ele almak için konsola " cl_righthand 1 " yazmanız yeterlidir.

    Server list ile ilgili, sanırım klasörde server.ini mi, servers.cfg mi ne olmalı. Onu silip baştan serverlist kurmanız gerekebilir. O konuda yanıltmayayım sizi.
  • 19-12-2013, 03:01:27
    Ezik bir optimist nickli adında admin var. SMYRNA optimist diye adam iyi oynayanı banlıyor. Bilginize. Eftal kullanıcı adıyla banlandım.
  • 19-12-2013, 03:10:50
    Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ezik bir optimist nickli adında admin var. SMYRNA optimist diye adam iyi oynayanı banlıyor. Bilginize. Eftal kullanıcı adıyla banlandım.
    ip adresiniz ban listten kaldırıldı.

    Bu ay sonunda zaten uzatma yapmayacağım.

    Teşekkürler bilgilendirme için.