Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ardı arkası kesilmiyor adminlerin. casper diye bir çocuk ban mı ne atmışlar kendisi de admin heralde girdiği gibi tsay atıyor defalarca kim banladı beni l_an diye hocam inan bir gram zevk alamıyoruz oyundan adminler yüzünden bu yüzden cs:go almak farz oldu..
senin nick neydi usta oyundaki ?