benim iki sorunum var biri masaüstüne dönünce silah otamatik olarak sağ elden sola geçiyor.
biride oyun yöneticisi.com dan yükledim cs yi server listi değiştiremiyorum.sürekli ip ile balanmak zorunda kalıyorum
Sağ ele almak için konsola " cl_righthand 1 " yazmanız yeterlidir.
Server list ile ilgili, sanırım klasörde server.ini mi, servers.cfg mi ne olmalı. Onu silip baştan serverlist kurmanız gerekebilir. O konuda yanıltmayayım sizi.