benim iki sorunum var biri masaüstüne dönünce silah otamatik olarak sağ elden sola geçiyor.
biride oyun yöneticisi.com dan yükledim cs yi server listi değiştiremiyorum.sürekli ip ile balanmak zorunda kalıyorum