• 07-11-2013, 15:18:26
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sabah team.kyk. imbosle bilmem bir şeyle oynuyorduk. Akşamları server a admin girmediğini, kendisine harita değiştirme yetkisinin verilmesini rica etti. Vebali üstümden kalksın söyleyeyim de ben. Söylerim demiştim.
    Eyv sağolasın ama slot o adminlik yetkisi yok

    Bu arada swde gündüzleri fun map olarak sadece d2 long ve india açılacak ice-snow-pool gece 12'den sonra açılacak. Ben olmadığım zaman diğer admin arkadaşlarada söylersin.
  • 07-11-2013, 20:34:28
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyv sağolasın ama slot o adminlik yetkisi yok

    Bu arada swde gündüzleri fun map olarak sadece d2 long ve india açılacak ice-snow-pool gece 12'den sonra açılacak. Ben olmadığım zaman diğer admin arkadaşlarada söylersin.
    baybaron mudur nedir öyle bir admin beni banladı. böyle çocukları neden admin yaparsınız anlamam. aim tutmak nedir bilmeyen adamlar admin olmuş atar yapıyor oyunda. 2 dakikalık zevki haram etti noob
  • 07-11-2013, 20:41:54
    Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baybaron mudur nedir öyle bir admin beni banladı. böyle çocukları neden admin yaparsınız anlamam. aim tutmak nedir bilmeyen adamlar admin olmuş atar yapıyor oyunda. 2 dakikalık zevki haram etti noob
    Adminliği alınmıştır.


    Bir çok kişi şikayet etti r10'da üye kendisi.

    Oyuna tekrar girebilirsiniz.
  • 07-11-2013, 23:26:00
    hayırlı olsun arada takılıcam
  • 08-11-2013, 00:03:18
    RASKOLNIKOV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun arada takılıcam
    Teşekkürler sw akşamları dolu oluyor inş. zamanla gündüzleride dolu olur
  • 08-11-2013, 03:49:51
    Hayırlı olsun, sv hangi firmaya ait ???

    Aslında konuya girişe bir kod ekleyip svnin dolumu değilmi diye gösterebilirseniz daha iyi olur..Böylece birileri varsa herkes görüp girebilir hemen...
  • 08-11-2013, 10:27:53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Server oyunyoneticisi falan mı?
  • 08-11-2013, 13:01:22
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, sv hangi firmaya ait ???

    Aslında konuya girişe bir kod ekleyip svnin dolumu değilmi diye gösterebilirseniz daha iyi olur..Böylece birileri varsa herkes görüp girebilir hemen...
    psygangnam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server oyunyoneticisi falan mı?
    mygamearea.net den aldık sunucuyu.
  • 08-11-2013, 19:21:14
    sXe'yi opsiyonel yapsanız keşke, bilgisayarda hata veriyor.