• 01-04-2022, 09:35:38
    #10
    Butonlarda kayma var giriş ekranında , ve giriş sağlamıyor. Herhangi bir post işlemi yok .
    Ve kod alanı şifrelenmiş dosya Bırakın gelişime açık olsun yaptıklarınız . Daha güzel olmaz mı
  • 01-04-2022, 09:41:17
    #11
    ykpkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Butonlarda kayma var giriş ekranında , ve giriş sağlamıyor. Herhangi bir post işlemi yok .
    Ve kod alanı şifrelenmiş dosya Bırakın gelişime açık olsun yaptıklarınız . Daha güzel olmaz mı
    sizin exceliniz yada ekran ayalarında bir sıkıntı olabilir mi ? şimdiye kadar böyle bir şikayet gelmedi aktif kullanan arkadaşlarım varda
    ekran görüntüsü alabilirmiym ?
    o kadar bilen zaten kodları acıyor merak etmeyin amaç kodları saklamak değil bilmeyen arkadaşlar değişiklik yapıyor sonra burası çalışmıyor diye
    mesaj yağdırıyor o yüzden şifreledim hocam
  • 01-04-2022, 09:52:33
    #12
    O kadar bilen
    O kadar bilen zaten ne yapsın bu dosyaları bu tarz hazır işleri

    Bilmeyenler , benim gibi az bilenler faydalansın geliştirsin kendini diye o yorumda bulundum .

    Ülkece gerginiz
  • 01-04-2022, 09:57:06
    #13
    ykpkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar bilen
    O kadar bilen zaten ne yapsın bu dosyaları bu tarz hazır işleri

    Bilmeyenler , benim gibi az bilenler faydalansın geliştirsin kendini diye o yorumda bulundum .

    Ülkece gerginiz
    yok hocam gerginlik yok neden olsun
    sosyal medyada bir gurubumuz var orda paylaşıyorum genelde bunları
    bozup bozup burası çalışmıyor diyen bir sürü insan var o yüzden şifreliyorum artık sadece kullanıyorlar