ykpkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar bilen
O kadar bilen zaten ne yapsın bu dosyaları bu tarz hazır işleri

Bilmeyenler , benim gibi az bilenler faydalansın geliştirsin kendini diye o yorumda bulundum .

Ülkece gerginiz
yok hocam gerginlik yok neden olsun
sosyal medyada bir gurubumuz var orda paylaşıyorum genelde bunları
bozup bozup burası çalışmıyor diyen bir sürü insan var o yüzden şifreliyorum artık sadece kullanıyorlar