Butonlarda kayma var giriş ekranında , ve giriş sağlamıyor. Herhangi bir post işlemi yok .
Ve kod alanı şifrelenmiş dosya Bırakın gelişime açık olsun yaptıklarınız . Daha güzel olmaz mı