Butonlarda kayma var giriş ekranında , ve giriş sağlamıyor. Herhangi bir post işlemi yok .
Ve kod alanı şifrelenmiş dosya

Bırakın gelişime açık olsun yaptıklarınız . Daha güzel olmaz mı
sizin exceliniz yada ekran ayalarında bir sıkıntı olabilir mi ? şimdiye kadar böyle bir şikayet gelmedi aktif kullanan arkadaşlarım varda
ekran görüntüsü alabilirmiym ?
o kadar bilen zaten kodları acıyor merak etmeyin amaç kodları saklamak değil bilmeyen arkadaşlar değişiklik yapıyor sonra burası çalışmıyor diye
mesaj yağdırıyor o yüzden şifreledim hocam