arkadaşlar merhaba bugun bir şey takıldı aklıma ben meslek olarak mesleğimi elime almış biriyim fakat iş başvurularında lise mezunu olsun diyorlar tamda bu konu hakkında bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var
ticaret meslek lisesi bilgisayar bölümü okuyordum yıllar önce lise 3 'ün 2.döneminde okulu bıraktım bazı sebeplerden ötürü son senem olmasına rağmen bıraktım.
şimdi size sorum şu olucak sanırım lise 2 den 1 yada 2 deste sorumlu olarak lise 3 geçmiştim şimdi ben açık öğretime yazılsam diplomamı almak istesem sıfırdan mı başlıcam lise 1 den mi yoksa kaldığım yerden mi devam edicem ? eğer kaldığım yerden devam edebiliyorsam lise 3 başından mı yoksa 2.dönemden mi devam edicem ? birde şimdi lise 4 sene oldu ya ben kaldığım yerden devam edersem lise 3 bitirip diplomamı alabilirmiyim yoksa lise 4 de bana yansır mı ?
Açık öğretim'de okuyan yada okumuş olanlar ?
9
●922
- 19-02-2013, 23:48:15
- 20-02-2013, 00:14:06Tam anlamadım aslında sistemin işleyişini birde sitede şöle bir bilgi var
ben şimdi cuma gününe kadar açık öğretime kayıt olabilirmiyim ? olabilirsem nasıl olurum ne yapmam gerekiyor ? okuduğum okula mı gitmem gerekiyor biraz yol gösterirseniz sevinirim.Alıntı - 20-02-2013, 03:22:53bu adrese bakınız hocam http://www.aol.meb.gov.tr/sayfa_goster.asp?ID=108 yeni kayıt için bende mesleki bilişim bölümü okuyorum bölümünüzle ilgili dersleri verirsiniz yani3 de bıraktıysanız 3den devam edersiniz birde halk eğitim dersleri var lise1 de yanılmıyorsam ilk olarak mat ing biyoloji felan dersleri gördunuz geçtiğiniz derslerinde kredisi eklenir halk eğitimden 110 kredi girdiğiniz derslerin toplam kredisi 130 toplamı ise 240 olmak zorundadır dil ve anlatım 1-2-3-4-5-6da var zannedersem vermek zorundasınız isterseniz krediniz 1000000 olsun
- 20-02-2013, 04:07:59ben bir çok konuyu unuttum yıllar geçti biyoloji , kimya vs yeniden kitaplara mı dalıcaz yani gözüm kesmedi nedense ya
- 20-02-2013, 04:43:08valla aga ben ilk yılımda ing mat biyoloji kimya gibi dersleri seçtim ve muaf ettimComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra dinkültürü tarih trafik vvsvss bunlara yoğunlaştım 205 kredim var inş hayırlısıyla bı yıl liseyi bitiricem
- 20-02-2013, 05:02:34Üyeliği durdurulduTicaret Meslek Lisesi Açık ÖğretimOkuyorum.
Süper Eylneceli Herşey Serbest Cumartesi Pazar Günleri Gidiyoruz.
Sınıfta Kalma Yok + Kredili Sistem + direk 2 yıllık üniversiteye sınavsız geçiş yapıyosun - 20-02-2013, 05:07:20SerkanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sınıfda kalma nasıl yok hocam okulda gördüğünüz dersler dönemlikdir 1. dönem bir dersden kaldıysanız o dersi görmeniz gerekir size yanlış anlatmışlar galiba belki hocalar geciriyordur o ayrı bi konu tabi ama sınıfda kalmama diye bir şey yok atıyorum temel elektronik derisnin 1. döneminde kaldınız o dersi vermeden yada o dersi 3 defa alıp başarısız olursanız muaf olursanız başka bir derse giriyorsunuz birde (*)lı dersleri kesinlikle geçmeniz gerekir...
- 20-02-2013, 12:06:41Sınıfta kalma yok diyerek milleti yanlış yönlendirmeyin, bende meslek okuyorum. Her hoca bir olmuyor. Normal derslere giriyorsunuz tabi okulda ki kadar zor olmuyor ama arkadaşın dediği gibi sınıfta kalma yok olayı da YOK ! zaten kaldığınız da dersten kalırsınız, o dersin kredisini alamazsınız.SerkanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra dinkültürü tarih trafik vvsvss bunlara yoğunlaştım 205 kredim var inş hayırlısıyla bı yıl liseyi bitiricem