Konu
Açık öğretim'de okuyan yada okumuş olanlar ?
20-02-2013, 04:07:59
#5
ComPuter_DoctoR
ben bir çok konuyu unuttum yıllar geçti biyoloji , kimya vs yeniden kitaplara mı dalıcaz yani gözüm kesmedi nedense ya