arkadaşlar merhaba bugun bir şey takıldı aklıma ben meslek olarak mesleğimi elime almış biriyim fakat iş başvurularında lise mezunu olsun diyorlar tamda bu konu hakkında bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var
ticaret meslek lisesi bilgisayar bölümü okuyordum yıllar önce lise 3 'ün 2.döneminde okulu bıraktım bazı sebeplerden ötürü son senem olmasına rağmen bıraktım.
şimdi size sorum şu olucak sanırım lise 2 den 1 yada 2 deste sorumlu olarak lise 3 geçmiştim şimdi ben açık öğretime yazılsam diplomamı almak istesem sıfırdan mı başlıcam lise 1 den mi yoksa kaldığım yerden mi devam edicem ? eğer kaldığım yerden devam edebiliyorsam lise 3 başından mı yoksa 2.dönemden mi devam edicem ? birde şimdi lise 4 sene oldu ya ben kaldığım yerden devam edersem lise 3 bitirip diplomamı alabilirmiyim yoksa lise 4 de bana yansır mı ?