SerkanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret Meslek Lisesi Açık ÖğretimOkuyorum.

Süper Eylneceli Herşey Serbest Cumartesi Pazar Günleri Gidiyoruz.

Sınıfta Kalma Yok + Kredili Sistem + direk 2 yıllık üniversiteye sınavsız geçiş yapıyosun
Sınıfta kalma yok diyerek milleti yanlış yönlendirmeyin, bende meslek okuyorum. Her hoca bir olmuyor. Normal derslere giriyorsunuz tabi okulda ki kadar zor olmuyor ama arkadaşın dediği gibi sınıfta kalma yok olayı da YOK ! zaten kaldığınız da dersten kalırsınız, o dersin kredisini alamazsınız.