Ticaret Meslek Lisesi Açık ÖğretimOkuyorum.
Süper Eylneceli Herşey Serbest Cumartesi Pazar Günleri Gidiyoruz.
Sınıfta Kalma Yok + Kredili Sistem + direk 2 yıllık üniversiteye sınavsız geçiş yapıyosun

sınıfda kalma nasıl yok hocam okulda gördüğünüz dersler dönemlikdir 1. dönem bir dersden kaldıysanız o dersi görmeniz gerekir size yanlış anlatmışlar galiba belki hocalar geciriyordur o ayrı bi konu tabi ama sınıfda kalmama diye bir şey yok atıyorum temel elektronik derisnin 1. döneminde kaldınız o dersi vermeden yada o dersi 3 defa alıp başarısız olursanız muaf olursanız başka bir derse giriyorsunuz birde (*)lı dersleri kesinlikle geçmeniz gerekir...