Tam anlamadım aslında sistemin işleyişini birde sitede şöle bir bilgi var

Alıntı
Yeni Kayıt işlemleri 22 Şubat 2013 mesai bitimine kadar uzatıldı.
Örgün eğitim kurumlarında sorumluluk sınavlarının tamamlanmaması nedeniyle söz konusu sınavlar sonucunda örgün eğitim okullarından ilişiği kesilecek öğrencilerin mağdur olacakları düşünülmektedir. Bu sebeple ilgili öğrencilerin mağdur olmamaları için Açık Öğretim Lisesi ve Mesleki Açık Öğretim Lisesinin 2012-2013 öğretim yılı II. Dönem Yeni Kayıt işlemleri 22 Şubat 2013 Cuma günü mesai bitimine kadar uzatılmıştır.
ben şimdi cuma gününe kadar açık öğretime kayıt olabilirmiyim ? olabilirsem nasıl olurum ne yapmam gerekiyor ? okuduğum okula mı gitmem gerekiyor biraz yol gösterirseniz sevinirim.