• 14-01-2013, 12:28:17
    #1
    arkadaşlar biliyorsunuz msn devri kapanıyor bugun skype dowloand ettim kurdum üyelik aç dedi açtım hesabı oluştur peki hotmail adresimdeki kişilerin hepsini buraya nasıl alabilirim skype ilk defa kullanıyorum hotmail olarak direk geçiş yokmu da yeni bir skyp hesabı açıp onun içine yeniden ekliyorum milleti ?
  • 14-01-2013, 12:30:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Msn kapandığında bütün hesaplar skype'e taşınacak zaten boşuna uğraşma.
  • 14-01-2013, 12:33:51
    #3
    msn kapandığında ekstra birşey yapmama gerek yok yani drek skype den oturum açabilirim öylemi ? bazılarıyla konuşuyorum skype geçtik falan diyorlar ondan sordum direk kişileri taşıyabiliyorsak taşıyım veya kişileri yedekliyim msn kapandığında ortada kalmıyım sonra.
  • 14-01-2013, 12:38:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn kapandığında ekstra birşey yapmama gerek yok yani drek skype den oturum açabilirim öylemi ? bazılarıyla konuşuyorum skype geçtik falan diyorlar ondan sordum direk kişileri taşıyabiliyorsak taşıyım veya kişileri yedekliyim msn kapandığında ortada kalmıyım sonra.
    http://www.risalehaber.com/msn-15-ma...ak-167502h.htm
  • 14-01-2013, 12:40:29
    #5
    Skype`ta sag tarafta microsoft hesabini sec hotmail hesabiyla giris yap kisiler listende gorunecektir.
  • 14-01-2013, 12:58:14
    #6
    Gustavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype`ta sag tarafta microsoft hesabini sec hotmail hesabiyla giris yap kisiler listende gorunecektir.
    Microsoft veya Facebook hesabınızla oturum açarsanız, bu adımı atlayabilirsiniz

    diyor burda Microsoft hesabı seçiyorum hotmail sayfasına gidiyor oturum açıyorum skype sayfasına geri dönüyor hesabı birleştir diyor birleştiriyorum daha sonra oturum açabıilirsiniz diyor oturum alanına doktor-@doctor.com ve şifremi yazıyorum baglanmıyor computer-doktor yazıyor skype ile açtıgım adı baglanıyor beceremedim bir türlü hotmail hesabıyla açmayı
  • 14-01-2013, 16:30:26
    #7
    msn nin kapanmasına da gerek yok aynı şekilde şu an oturum açabilirsiniz skypede.
  • 14-01-2013, 16:57:22
    #8
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn nin kapanmasına da gerek yok aynı şekilde şu an oturum açabilirsiniz skypede.
    işte ben onu başaramadım henüz msn bilgilerini yazıyorum skype satırına girmiyor