msn kapandığında ekstra birşey yapmama gerek yok yani drek skype den oturum açabilirim öylemi ? bazılarıyla konuşuyorum skype geçtik falan diyorlar ondan sordum direk kişileri taşıyabiliyorsak taşıyım veya kişileri yedekliyim msn kapandığında ortada kalmıyım sonra.