ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn kapandığında ekstra birşey yapmama gerek yok yani drek skype den oturum açabilirim öylemi ? bazılarıyla konuşuyorum skype geçtik falan diyorlar ondan sordum direk kişileri taşıyabiliyorsak taşıyım veya kişileri yedekliyim msn kapandığında ortada kalmıyım sonra.
http://www.risalehaber.com/msn-15-ma...ak-167502h.htm