Gustavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Skype`ta sag tarafta microsoft hesabini sec hotmail hesabiyla giris yap kisiler listende gorunecektir.
Microsoft veya Facebook hesabınızla oturum açarsanız, bu adımı atlayabilirsiniz

diyor burda Microsoft hesabı seçiyorum hotmail sayfasına gidiyor oturum açıyorum skype sayfasına geri dönüyor hesabı birleştir diyor birleştiriyorum daha sonra oturum açabıilirsiniz diyor oturum alanına doktor-@doctor.com ve şifremi yazıyorum baglanmıyor computer-doktor yazıyor skype ile açtıgım adı baglanıyor beceremedim bir türlü hotmail hesabıyla açmayı