Skype`ta sag tarafta microsoft hesabini sec hotmail hesabiyla giris yap kisiler listende gorunecektir.
Microsoft veya Facebook hesabınızla oturum açarsanız, bu adımı atlayabilirsiniz
diyor burda Microsoft hesabı seçiyorum hotmail sayfasına gidiyor oturum açıyorum skype sayfasına geri dönüyor hesabı birleştir diyor birleştiriyorum daha sonra oturum açabıilirsiniz diyor oturum alanına
doktor-@doctor.com ve şifremi yazıyorum baglanmıyor computer-doktor yazıyor skype ile açtıgım adı baglanıyor beceremedim bir türlü hotmail hesabıyla açmayı