arkadaşlar biliyorsunuz msn devri kapanıyor bugun skype dowloand ettim kurdum üyelik aç dedi açtım hesabı oluştur peki hotmail adresimdeki kişilerin hepsini buraya nasıl alabilirim skype ilk defa kullanıyorum hotmail olarak direk geçiş yokmu da yeni bir skyp hesabı açıp onun içine yeniden ekliyorum milleti ?