Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn nin kapanmasına da gerek yok aynı şekilde şu an oturum açabilirsiniz skypede.
işte ben onu başaramadım henüz msn bilgilerini yazıyorum skype satırına girmiyor