Bizi Avrupa Olarak Gormuyormus
25
●2.025
- 07-01-2013, 05:43:36bugun norvecte 2 tane elemanla konusuyorduk turkiye benim icin avrupa ulkesi degil felan dedi, hani belki gercekten bulundugum yere gore dusuk seviyede kalabilir ama nasil kafam atti anlatamam bu olaya : ) uzun sure tartistik bu konu hakkinda ben basbakan olsam avrupa birligi istese ben kabul etmem dedim. cunku avrupa zaten dagilmak uzere issizlik var cogu ulkesinde bu bize degil diger ulkelere yarar felan dedim....
- 07-01-2013, 05:55:10öncelikle küfür içerikli yazınızı editleyin.
bir ikincisi olarak ukraynalı bir kız arkadaşımın bana 2 yıl öncesi sorduğu soru benide yıkmıştı.
sizde araplar gibi sağdan solamı yazıyorsunuz ? alfabeniz arap alfabesimi ? diye sormuştu.
başka bir olayda türkiyede erkekler birden fazla kadınla evlenebiliyor değilmi ? diye sormuştu.
sözün kısacası avrupada türklerle arapları aynı zannediyorlar... - 07-01-2013, 06:23:37hayir ama ben ornegin ilkokuldan beri asya ulkerini dahi her ulkenin kulturlerini insanlarini arastiririm dunyada cogu ulkeye gitmeme ragmen her ulkenin insanini kulturunu az cok dilini felan bilirim....
turkiye nin arap ulkelerinden ayri bir ulke oldugunu kultur seviyesinin avrupadan geri kalir olmadigini bilmiyorlarsa bunlar ne bicim avrupa egitimi aliyorlar bilmiyorum. - 07-01-2013, 06:33:14Hocam ben liseye giderken burda ilk gunu 6 sinifa girmistim, her sinifda en az bi 20 kisi vardi, tum siniflarda turkiyeden geldigimi soyledim soruyolar cunku isim felan farklli olunca bi kisi bile turkiyenin nerde oldugunu bilmiyodu, hatta turkiye adinda bir ulke oldugu yeni ogrenenler vardi. 1-2 tane istanbul'u bilen cikti sonraspreeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra tabi bilen 5-10 kisi ile tanistim ama cogu insan bilmiyor yani..
- 07-01-2013, 08:49:48Öncelikle Türkiye'nin kültür seviyesi avrupadan çok geri kalır. Sen belki sadece kendi çevreni baz alıyorsun ama şöyle Türkiye'de anadolu şehirlerini bir gezmek lazım. Tabi bunu Avrupalılara değil böyle kendi kendimize sohbetlerde söyleyeceğiz. Yere tükürenler, çöp dolu sokaklar, gecekondu mahalleler, kaçak elektrik kullananlar, görgüsüzlük vs... Özellikle kuzey avrupa ile karşılaştırılamayız. Araplara göre belki daha ileriye gitmiş olabiliriz Atatürk'ün gayreti ile. Ama hala Avrupa'nın en az bir 150 yıl gerisindeyiz kültürel olarak.spreeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizi araplardan neden ayrı görsünler ki. Özellikle son 10 senedir araptan fazla arap gibi davranıyoruz. Uluslararası politikada tam bir arap ülkesi gibi davranıyoruz.
Bir kültürü diğerlerinden ayıran en önemli şeylerin başında dil gelir. Malum Başbakan yarı Türkçe yarı arapça konuşuyor. Türkiye'deki isimlerin %80'i arapça kökenli. Tunuslunun adı da Ömer, Mısırlının adı da Ömer, Suriyelinin adı da Ömer, NBA'a gönderdiğimiz basketbolcumuzun adı da Ömer. Daha meşhur olanının adı Hidayet. Hadi Peygamberler, Ehli Beyt ve Bazı sahabenin isimlerini koynmak normaldir, arapların bile isim olarak kullanmadığı arapça isimlerimiz var. Araplar gibi giyinen, araplar gibi kokan, araplar gibi yaşayan o kadar çok insan var ki memlekette.
Biz ortadoğuluyuz. Atatürk senelerce bu ülkeyi Avrupa medeniyeti yapmak için devrimler yapmış. Şimdi onun devrimleri tersine çevriliyor. Daha fazla araplaşıyoruz.
Türkler 1500 senedir batıya doğru hareket ediyor. Avrupa Birliği meselesi de bu Batıya gidişin son hamlesidir. BİZİ AVRUPA BİRLİĞİNE ALMAYACAKLAR ÇÜNKÜ VİYANA KAPILARINDAN GERİ GÖNDERDİKLERİ TÜRKLERİ (77 milyon) SERBEST DOLAŞIMA SOKACAK KADAR ŞUURUNU KAYBETMEDİ AVRUPA. Atatürk'ten önce Osmanlı'da da batılılaşma çalışmaları vardır son dönemde. Adamlar bilim teknoloji ve kültürde almış başlarını gitmişler. İşte o zamandan beri bu bizim için bir eziklik unsurudur. Avrupa Avrupa duy sesimizi diye stadlarda tezahürat yaparız.
Galatasaray uefa kupası kazandı, eurovision da birincilik aldık, basketbolda ve voleybolda avrupa nın önde gelen ülkeleri arasına girdik. Ekonomimiz canlandı, Avrupa resesyona girdi. Yani işler tersine dönünce senin gibi kardeşlerimiz Avrupaya rest çekelim demeye başladılar.
Bir Türk milliyetçisiyim. Tarihimle gurur duyuyorum ama şu anda utanılacak o kadar çok yanımız var ki, bunları değiştirmeden Avrupalılara kendimizi kabul ettirmemiz zor. Avrupalının bilim ve teknolojideki gelişiminin temelinde kiliseyi siyaset ve eğitim alanından çıkarması gelir. Dini maneviyat alanında sınırlandırıp, eğitimi, siyaseti din baskısından kurtardıkları için geliştiler. Bizde ise üniversite sınavına din bilgisi soruları sokuyorlar. Mühendis olacak adamı dini bilgisine göre seçeceğiz. Eller gider Mersine biz gideriz Tersine... - 07-01-2013, 10:39:09zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış şefim.Avrupa ülkesi olarak görmüyorlarmış görmesinler çokta umrumuzda ingilterenin bile çıkmak istediği şu birliğe bizim girme çabamız nedir anlamış değilim.spreeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ONların gözünde belki millet olarak olmasakta ülke olarak çok değerliyiz.Gelirler eurolarını burda bozdurur ucuza tatil yaparlar.Ayrıca Atatürk'ü çok iyi tanırlar bize yakın olduklarıda kadar bir okadar da uzaklardır aslında.İyiki Türküm iyiki Türkiye'de doğmuşum.
Avrupalılar Türklerin genç nufüsuna ulaşmak için milyonlarca para sarfediyorlar çocuk yapın devlet baksın çocuk parası şudur budur vs. nüfus bir ülkenin geleceğidir.Bu konuda bize özendiklerini söyleyebilir gel gör ki Türkiye avrupaya göre geri kalan her alanda çok geri.
Avrupalıların kuyruk acıları Osmanlıya dayanıyor olsa gerek tarihimizi bizden iyi bilirler neler yaptığımızıda (: - 07-01-2013, 16:45:58avrupa ya gitmeden avrupa yi turkiye den cok ustun goren kisiler size avrupa gormenizi tavsiye ederim isim vermiyorum xxx avrupa ulkesindeydim 3 ay copten yemek arayan mi deseniz her markete gittimde benden para isteyen mi deseniz, ac kalip kiliselere giden mi deseniz, yola tukuren mi, tramvay dan asagi vodka sisesi firlatan mi, cok fazla icip dukkanlarin camini kiran mi, polisin cok icen adamin yanina gidip 2 vodka da onun ictigi bir avrupa ulkesi var...
avrupa diye buyutmeyin gozunuzde suan avrupa birligi diye birsey varsa bur birkac ulke sayesinde birligini bozmamaktadir.
tabi cogu kisiye gore avrupa yaaa
gidin gorun sonra dersiniz turkiye'ye tamamen irkcilik var yoksa daha gelismis bir ulke.
avrupa nin bircok ulkesini gormus biri olarak turkiye mizin sadece kurallara ihtiyaci oldugunu soyluyorum ama avrupa birligine giren ulkelerde anasinin karninda bu kurallari ogrenmedi bizim ulkemiz avrupa birligine girebilecek bir ulkeydi.... zaten sonra yasalar ona gore agirlasir herkes ayagini denk alirdi.
ha ama bana soracak olursaniz bu ayni galatarasaydaki melo isine dondu adami zorla istedik simdi oynamiyor, bende avrupa birligine karsi cok istedik almadilar simdi de ben istemiyorum zaten avrupa bitmis suan avrupa birligine girmemiz sadece avrupa ulkelerine yarar bize degil. - 07-01-2013, 17:22:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Avrupalı'ların köküne kibrit suyu.
Çok üzülürüz(!) , avrupalı'lar türkiye'yi avrupa olarak görmüyorlar diye.
gidin gorun sonra dersiniz turkiye'ye tamamen irkcilik var yoksa daha gelismis bir ulke.