avrupa ya gitmeden avrupa yi turkiye den cok ustun goren kisiler size avrupa gormenizi tavsiye ederim isim vermiyorum xxx avrupa ulkesindeydim 3 ay copten yemek arayan mi deseniz her markete gittimde benden para isteyen mi deseniz, ac kalip kiliselere giden mi deseniz, yola tukuren mi, tramvay dan asagi vodka sisesi firlatan mi, cok fazla icip dukkanlarin camini kiran mi, polisin cok icen adamin yanina gidip 2 vodka da onun ictigi bir avrupa ulkesi var...
avrupa diye buyutmeyin gozunuzde suan avrupa birligi diye birsey varsa bur birkac ulke sayesinde birligini bozmamaktadir.
tabi cogu kisiye gore avrupa yaaa

gidin gorun sonra dersiniz turkiye'ye tamamen irkcilik var yoksa daha gelismis bir ulke.
avrupa nin bircok ulkesini gormus biri olarak turkiye mizin sadece kurallara ihtiyaci oldugunu soyluyorum ama avrupa birligine giren ulkelerde anasinin karninda bu kurallari ogrenmedi bizim ulkemiz avrupa birligine girebilecek bir ulkeydi.... zaten sonra yasalar ona gore agirlasir herkes ayagini denk alirdi.
ha ama bana soracak olursaniz bu ayni galatarasaydaki melo isine dondu adami zorla istedik simdi oynamiyor, bende avrupa birligine karsi cok istedik almadilar simdi de ben istemiyorum zaten avrupa bitmis suan avrupa birligine girmemiz sadece avrupa ulkelerine yarar bize degil.