bugun norvecte 2 tane elemanla konusuyorduk turkiye benim icin avrupa ulkesi degil felan dedi, hani belki gercekten bulundugum yere gore dusuk seviyede kalabilir ama nasil kafam atti anlatamam bu olaya : ) uzun sure tartistik bu konu hakkinda ben basbakan olsam avrupa birligi istese ben kabul etmem dedim. cunku avrupa zaten dagilmak uzere issizlik var cogu ulkesinde bu bize degil diger ulkelere yarar felan dedim....