spreeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugun norvecte 2 tane elemanla konusuyorduk turkiye benim icin avrupa ulkesi degil felan dedi, hani belki gercekten bulundugum yere gore dusuk seviyede kalabilir ama nasil kafam atti anlatamam bu olaya : ) uzun sure tartistik bu konu hakkinda ben basbakan olsam avrupa birligi istese ben kabul etmem dedim. cunku avrupa zaten dagilmak uzere issizlik var cogu ulkesinde bu bize degil diger ulkelere yarar felan dedim....
zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış şefim.Avrupa ülkesi olarak görmüyorlarmış görmesinler çokta umrumuzda ingilterenin bile çıkmak istediği şu birliğe bizim girme çabamız nedir anlamış değilim.

ONların gözünde belki millet olarak olmasakta ülke olarak çok değerliyiz.Gelirler eurolarını burda bozdurur ucuza tatil yaparlar.Ayrıca Atatürk'ü çok iyi tanırlar bize yakın olduklarıda kadar bir okadar da uzaklardır aslında.İyiki Türküm iyiki Türkiye'de doğmuşum.

Avrupalılar Türklerin genç nufüsuna ulaşmak için milyonlarca para sarfediyorlar çocuk yapın devlet baksın çocuk parası şudur budur vs. nüfus bir ülkenin geleceğidir.Bu konuda bize özendiklerini söyleyebilir gel gör ki Türkiye avrupaya göre geri kalan her alanda çok geri.

Avrupalıların kuyruk acıları Osmanlıya dayanıyor olsa gerek tarihimizi bizden iyi bilirler neler yaptığımızıda (: