alay etmeyeceklerimi kaldı batıyoruz,hala hahaha kikiki
http://www.haberler.com/turkiye-nin-...972876-haberi/
Bizi Avrupa Olarak Gormuyormus
25
●2.025
- 07-01-2013, 18:02:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Senin sanssizligin diyelim. Benim suana kadar gordugum konustugum hic kimseden acikcasi 1 kisi haric (ki oda ogretmendi Fransizdi muhtemeln kurt tanidiklarinin doldurusundaydi) Turkiye hakkinda ne olumsuz birsey ne eksik bilgi gordum. Bir cogu benden iyi taniyor akdenizi
Turkce kelimeler bilmeleri (ozellikle kufurler
) artik beni sasirtmiyor..
- 07-01-2013, 18:06:36doğru sölemiş biz zaten avrupalı değiliz biz OSMANLInın torunlarıyız
- 07-01-2013, 18:33:16Benimde hiç umurumda bile değil,biz türküz türkiyeliyiz,hiç avrupalıyız demek için içimde bir istek olmadı,olmayacakta,gerekte yok zaten..
da işin birde da sı var,avrupalılaşmak için hertürlü özen gösterilmeye çalışılıyor,bence hiç gerek yok,türkiyenin başkenti ANKARA her sokak her mahalle her caddeye okadar cok gereksiz yere trafik lambası yerleştirildiki,hiç olmayacak yerde kilometrelerce trafikler oluştu.neymiş avrupalılar bu şekilde yaşıyormuş,insanı dinden imandan çıkarıyorlar,artık araba kullanmak istemiyorum bile,eskiden 15 dakıkada gıdecegımız yere şimdi 45-50 dakıkada gider olduk,bumu avrupalılaşmak sokaklara lamba koymakla,4 şeritli otobanlara 70 hız sınırı koymakla,insanları çileden çıkarmakla olmuyor bu işler,sen benim ekmeğimi,suyumu,elektriğimi,yoğurdumu,benzinimi ,mazotumu zaruri günlük ihtiyaçlarımı minimuma çek,bak ozaman avrupalılaşmak isteyenler nasılda kendi gözleriyle görürler bu ülkenin avrupalılaştığını.. - 07-01-2013, 18:45:34hah soyle ya helal kardesımComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2013, 21:06:32Amerika'da yaşayan insanlar da, develerle İstanbul'da nasıl gezdiğimizi soruyor bana. Babanın gerçekten 4 tane karısımı varmı, hırsızlık yapanların kafasınımı kesiyorsunuz diye soran bile oldu

Ben bunu normal karşılıyorum, çünkü bir kültürü içine girmeden tanıyamayız. Kitaplarda, filmlerde gösterilen şeylerin hepsi hikaye, aldatmaca ve politik unsurlar taşıyor.
Örneğin İran'lı bir kiracımız var bizim okumaya gelmiş ve çok yakın bir arkadaşım oldu şuan. Tanıdıkça İran'ın aslında hayalimizdeki gibi bir yer olmadığını gördüm. Gitme fırsatım olmadı ama gitmiş kadar dinledim, izledim.
Adamlarda eğlence hat safhada, başkentleri New York'tan bile daha lüx bir şehir. Böyle şaşırıp kaldım, Tahran'a. Kızlar mini etekle filan geziyor, hatta İslam ile alakaları bile yokmuş. Uçuru şeyler gırla
İstanbul ve İzmir'den bile daha modern olduğunu söylüyor Tahran'ın. O zorunlu karaçarşaf, kadın taşlamalar öldürmeler filan hikayeymiş. Sadece Ordu'nun kuvvetli olduğu bazı şehirlerde denetim varmış.
Mesela benim hayalimde o gazetelerde, televizyonlarda çıkan böyle çöl, kum üstünde 200 tane İran askeri yürüyor, arkada füze başlıkları, askerler hep sokakta tüfekle geziyor, halk açlık baskı içerisinde... Meğer hikayeymiş hepsi.
O yüzden yabancıların hakkımızda saçma şeyler düşünmesi normal, çünkü bizde onlar hakkında saçma şeyler düşünüyoruz.
Amerika mesala özgürlükler ülkesi değil mi ? Değil işte, orada trafik polisi seni kenara çektiğinde, kapını açıp aşağı indiğinde anda seni öldürürler. En ufak kural ihlalinde görürsün özgürlüğü, demokrasiyi
- 07-01-2013, 21:26:47ustad o iranlı seni fena keklemişkaracoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
disko misko yok iranda. hepsi yer altında bodrum katlarda gizli partiler veriyorlar. yakalandıklarında vay hallerine...
mini etek mi dedin ?
erkekler bile üniversitelerde uzun kollu giymek zorunda... kısa kollu tişörtler yasak...
nerden mi biliyorum ?
3 tane iranlı arkadaşım var. 22, 29 ve 35 yaşlarındalar.ukraynaya kaçmış adamlar.
bitanesi anlatıyor. tahrana gittim, uçaktan indim gümrükten geçeceğim polis çekti kenera ne bu i*ne misin sen sakal nerde ? tarzında fırça çekmiş...
ve bir söylediği daha , ahmedi nejad islam cumhuriyeti yanlısı değil. şeyh çok güçlü. ahmedi nejadın gücü yetmiyor ona o da mecburen ayak uyduruyor demişti. - 07-01-2013, 21:43:59Keklemiş mi bilmiyorum ama, facebook profilinden arkadaşlarını oradaki ortamınıda görüyorum yani gece hayatları filan bizimkinden daha iyi gibi görünüyor. Kızları çok tatlı ve karaçarşaflı hiç görmedim, bizim türk kezbanlarından kat ve kat güzeller.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gençlerin %50'si uyuşturucu kullanıyormuş ayrıca. Dünya'da en çok kullanım oranına sahip ülkelerden birisiymiş İran.
Belki şehirden şehire değişiyor olabilir. Şimdi İzmir'deki yaşam ile Yozgat'ta ki yaşam nasıl farklıysa, oradada aynı şey olabilir. Yada etnik-dini ayrımlar var ise, bölgeden bölgeye yaşam değişebilir.
En iyi yargıya gidip görerek ulaşırız
Turkce kelimeler bilmeleri (ozellikle kufurler 