Benimde hiç umurumda bile değil,biz türküz türkiyeliyiz,hiç avrupalıyız demek için içimde bir istek olmadı,olmayacakta,gerekte yok zaten..
da işin birde da sı var,avrupalılaşmak için hertürlü özen gösterilmeye çalışılıyor,bence hiç gerek yok,türkiyenin başkenti ANKARA her sokak her mahalle her caddeye okadar cok gereksiz yere trafik lambası yerleştirildiki,hiç olmayacak yerde kilometrelerce trafikler oluştu.neymiş avrupalılar bu şekilde yaşıyormuş,insanı dinden imandan çıkarıyorlar,artık araba kullanmak istemiyorum bile,eskiden 15 dakıkada gıdecegımız yere şimdi 45-50 dakıkada gider olduk,bumu avrupalılaşmak sokaklara lamba koymakla,4 şeritli otobanlara 70 hız sınırı koymakla,insanları çileden çıkarmakla olmuyor bu işler,sen benim ekmeğimi,suyumu,elektriğimi,yoğurdumu,benzinimi ,mazotumu zaruri günlük ihtiyaçlarımı minimuma çek,bak ozaman avrupalılaşmak isteyenler nasılda kendi gözleriyle görürler bu ülkenin avrupalılaştığını..