Senin sanssizligin diyelim. Benim suana kadar gordugum konustugum hic kimseden acikcasi 1 kisi haric (ki oda ogretmendi Fransizdi muhtemeln kurt tanidiklarinin doldurusundaydi) Turkiye hakkinda ne olumsuz birsey ne eksik bilgi gordum. Bir cogu benden iyi taniyor akdenizi Turkce kelimeler bilmeleri (ozellikle kufurler ) artik beni sasirtmiyor..