• 03-01-2013, 17:56:08
    #1
    lens alicam kayma yaparmi acaba
  • 03-01-2013, 19:14:21
    #2
    bende düşünüyorum bunu.. ama lens için reçete biraz farklı oluyormuş.. ayrıca gözlükçüler iki üç katına satıyor deniyor. internet üzerinden almak en iyisi diyorlar.. lens ile ilgili de hiç bilgim yok.. konuyu takipteyim..
  • 03-01-2013, 19:18:28
    #3
    3 senedir lens kullanıyorum kayma gibi bir sorunla karşılaşmadım
  • 03-01-2013, 19:26:30
    #4
    Stalkers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 senedir lens kullanıyorum kayma gibi bir sorunla karşılaşmadım
    memnunmusun kasinma.felan varmi
  • 03-01-2013, 19:45:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Belki ilk gün kasınma olur ama çok rahat güzel gözlük gibi değil.
    Sabah takın akşam çıkarıp solüsyonuna koyun ellerinizi yıkamadan takıp çıkartmayın kayma falan olmuyor. Sayfam alırsanız (Renksiz) çok daha rahat takıp çıkarırsınız biraz daha kalın oluyor bende renklide var ama saydam kullanıyorum tavsiye ederim.
  • 03-01-2013, 20:03:34
    #6
    KeaveN88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki ilk gün kasınma olur ama çok rahat güzel gözlük gibi değil.
    Sabah takın akşam çıkarıp solüsyonuna koyun ellerinizi yıkamadan takıp çıkartmayın kayma falan olmuyor. Sayfam alırsanız (Renksiz) çok daha rahat takıp çıkarırsınız biraz daha kalın oluyor bende renklide var ama saydam kullanıyorum tavsiye ederim.
    degerli yorumun icin tsk ederim alicam ozmn
  • 03-01-2013, 20:08:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yatarken çıkartmayı unutursanız göz kapağınız yapışıypr
  • 03-01-2013, 20:44:01
    #8
    Expensive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatarken çıkartmayı unutursanız göz kapağınız yapışıypr
    Artık pek olmuyor hocam o iş. Pek arada lens kullanıyorum unutsamda sabah problem olmuyor, biraz yanıyor sadece. %95 gözlük kullanıyorum.
  • 03-01-2013, 21:23:54
    #9
    Kesinlikle lens öneririm. Küçüklükten beri gözlük takan biri olarak söylüyorum bunu.
    Resmen lensten sonra hayatım değişti diyebilirim.
    Bunun yanında benim gözde normalde kayma var, gözlüğü takılınca düzelen cinsten. Ben çok korktum tereddüt ettim lensi en başta alırken takınca gözlük gibi tutar mı yoksa kayar mı gibisinden.

    Hiç bir şekilde kayma olmuyor, ama lensi temiz kullanın. Eğer temiz kullanabileceğinize inanıyorsanız 6 aylık lensler idealdir.

    Öte yandan, tırnaklar uzadığı zaman "bugünü boşver yarın keserim" gibi bir lüksünüz yok. Lense kaba davranma gibi bir lükste yok. Hemen yırtılıyor bizzat başıma geldi, lensin bir yırtılışı 1 ay ın gitmesi demek.

    Ve yırtık şekilde bugün idare edeyim gibi birşeyde yok, takınca direk kayıyor ve yakmaya çalışıyor. Ben bu hatalara düştüm siz düşmeyin.