KeaveN88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki ilk gün kasınma olur ama çok rahat güzel gözlük gibi değil.
Sabah takın akşam çıkarıp solüsyonuna koyun ellerinizi yıkamadan takıp çıkartmayın kayma falan olmuyor. Sayfam alırsanız (Renksiz) çok daha rahat takıp çıkarırsınız biraz daha kalın oluyor bende renklide var ama saydam kullanıyorum tavsiye ederim.
degerli yorumun icin tsk ederim alicam ozmn