Expensive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatarken çıkartmayı unutursanız göz kapağınız yapışıypr
Artık pek olmuyor hocam o iş. Pek arada lens kullanıyorum unutsamda sabah problem olmuyor, biraz yanıyor sadece. %95 gözlük kullanıyorum.