• 03-01-2013, 23:17:47
    #10
    tak bi bakalım nolcak
  • 03-01-2013, 23:25:45
    #11
    10 yıldır gözlük kullanıyorum sırf gözlükten sıkılmayim takmak için bir ton para verdim çerçeve aldım ama genede takmıyorum sol gözümde baya gitti acıkcası bulanık ötesi görmüyor gibi bişeyim. Lens kullanıcaktım ama gözde kuruluk var nasıl olucak bilmiyorum teretdütlerimde oldu cıkarım takarken nasıl olucak düşermi vsvs aklımda bir ton soru vardı kaldı bu konuyu görünce aklıma geldi yine
  • 03-01-2013, 23:45:19
    #12
    Çocukluğundan beri gözlük kullanan arkadaşım 1-2 ay önce lens aldı başlarda alışamadı kaşındı felan düştüğüde oldu ama şimdi herşeyi gayet net görüyor hemen almıştı lensi 1 aylık olanlar var alın bi deneyin derim