10 yıldır gözlük kullanıyorum sırf gözlükten sıkılmayim takmak için bir ton para verdim çerçeve aldım ama genede takmıyorum sol gözümde baya gitti acıkcası bulanık ötesi görmüyor gibi bişeyim. Lens kullanıcaktım ama gözde kuruluk var nasıl olucak bilmiyorum teretdütlerimde oldu cıkarım takarken nasıl olucak düşermi vsvs aklımda bir ton soru vardı kaldı bu konuyu görünce aklıma geldi yine