Çocukluğundan beri gözlük kullanan arkadaşım 1-2 ay önce lens aldı başlarda alışamadı kaşındı felan düştüğüde oldu ama şimdi herşeyi gayet net görüyor hemen almıştı lensi 1 aylık olanlar var alın bi deneyin derim