Kesinlikle lens öneririm. Küçüklükten beri gözlük takan biri olarak söylüyorum bunu.
Resmen lensten sonra hayatım değişti diyebilirim.
Bunun yanında benim gözde normalde kayma var, gözlüğü takılınca düzelen cinsten. Ben çok korktum tereddüt ettim lensi en başta alırken takınca gözlük gibi tutar mı yoksa kayar mı gibisinden.

Hiç bir şekilde kayma olmuyor, ama lensi temiz kullanın. Eğer temiz kullanabileceğinize inanıyorsanız 6 aylık lensler idealdir.

Öte yandan, tırnaklar uzadığı zaman "bugünü boşver yarın keserim" gibi bir lüksünüz yok. Lense kaba davranma gibi bir lükste yok. Hemen yırtılıyor bizzat başıma geldi, lensin bir yırtılışı 1 ay ın gitmesi demek.

Ve yırtık şekilde bugün idare edeyim gibi birşeyde yok, takınca direk kayıyor ve yakmaya çalışıyor. Ben bu hatalara düştüm siz düşmeyin.