• 12-12-2012, 04:17:21
    #1
    arkadaşlar sakarya üni. bilgisayar müh. öğrencisiyim.şuan hazırlık okuyorum. ve önümde uzun bir süre var diploma almak için. sizce bırakmalımıyım?
  • 12-12-2012, 04:41:34
    #2
    Bırakmak için nedeniniz nedir ? Veya bırakma düşüncesi nereden geldi.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
  • 12-12-2012, 08:24:51
    #3
    By_Wade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar sakarya üni. bilgisayar müh. öğrencisiyim.şuan hazırlık okuyorum. ve önümde uzun bir süre var diploma almak için. sizce bırakmalımıyım?
    Aynı okulda aynı bölümde okudum. Vasatın biraz üstünde genel olarak iyi bir üniversite ve bölüm diyebilirim.

    Ayrılma nedenini anlayamadım. Sana bölüm seçerken 1 senede diploma vereceğiz mi dediler ki ? şimdi önümde uzun bir süre var diyorsun. Bölümü seçerken 4 sene + 1 sene hazırlık okuyacağını bilmiyor muydun ?
  • 12-12-2012, 10:22:45
    #4
    şansa gitmiş gibi konuşuon usta senin yerinde olmak isteyen 1000 lerce kişi var unutma
  • 12-12-2012, 10:25:39
    #5
    arkeoloji okuyorum usta,ance saçmalama bitir o bölümü zor'dur ama iş bulursun rahatlıkla
  • 12-12-2012, 10:35:08
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Programlamaya veya network'e ...vs bilgisayar ile ilgili herhangi birşeye ilgin yoksa direk bırak.

    ps: madem bilgisayar mühendisliği okumakta bu kadar tereddüt ediyordun neden tercihlerine yazıp başka birisinin girmesini engelledin!...
  • 12-12-2012, 10:38:44
    #7
    Kaldırım mühendisliğine yatay geçiş yapabilirsin.
  • 12-12-2012, 13:05:44
    #8
    By_Wade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar sakarya üni. bilgisayar müh. öğrencisiyim.şuan hazırlık okuyorum. ve önümde uzun bir süre var diploma almak için. sizce bırakmalımıyım?
    Bence kesinlikle bırakın. Sizin mantığınıza göre; böyle düşünen birinin bu bölümü değil hiç bir bölümü okumaması lazım.
  • 12-12-2012, 13:17:24
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tercih formunda fakültenin 4 yıllık olduğu ve 1 yıllık hazırlık okunduğu yazar her zaman. Okumadınız mı? Hocam.
    2 yılda mühendis yetiştiren sistem henüz yok;-)