Bilgisayar müh. öğrencisiyim. Bırakmalımıyım?
12
●916
- 12-12-2012, 04:41:34Bırakmak için nedeniniz nedir ? Veya bırakma düşüncesi nereden geldi.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 - 12-12-2012, 08:24:51Aynı okulda aynı bölümde okudum. Vasatın biraz üstünde genel olarak iyi bir üniversite ve bölüm diyebilirim.By_Wade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrılma nedenini anlayamadım. Sana bölüm seçerken 1 senede diploma vereceğiz mi dediler ki ? şimdi önümde uzun bir süre var diyorsun. Bölümü seçerken 4 sene + 1 sene hazırlık okuyacağını bilmiyor muydun ? - 12-12-2012, 10:35:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Programlamaya veya network'e ...vs bilgisayar ile ilgili herhangi birşeye ilgin yoksa direk bırak.
ps: madem bilgisayar mühendisliği okumakta bu kadar tereddüt ediyordun neden tercihlerine yazıp başka birisinin girmesini engelledin!... - 12-12-2012, 13:05:44Bence kesinlikle bırakın. Sizin mantığınıza göre; böyle düşünen birinin bu bölümü değil hiç bir bölümü okumaması lazım.By_Wade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin yerinde olmak isteyen 1000 lerce kişi var unutma