Konu
Bilgisayar müh. öğrencisiyim. Bırakmalımıyım?
12-12-2012, 04:17:21
#1
By_Wade
arkadaşlar sakarya üni. bilgisayar müh. öğrencisiyim.şuan hazırlık okuyorum. ve önümde uzun bir süre var diploma almak için. sizce bırakmalımıyım?