Bilgisayar müh. öğrencisiyim. Bırakmalımıyım? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilgisayar müh. öğrencisiyim. Bırakmalımıyım?
12
●
916
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bilgisayar müh. öğrencisiyim. Bırakmalımıyım?
1
2
12-12-2012, 13:19:07
#10
TitusPullo
Kurumsal PLUS
Hayatınızın en büyük hatasını yaparsınız. Okuyun bitirin. Sonra ne yaparsanız yapın.
12-12-2012, 14:12:54
#11
PaSaSa
kesinlikle bırakmalısın
12-12-2012, 14:20:05
#12
Misafir
bilgi teknolojilerinin tavan yaptığı zamanda bilgisayar mühendisliğini bırakmak ?
çık bir hava al reel sektöre etrafına bakın sonra içinde bulunduğun forumdaki ticaret hacmini bir ölç sonra tekrar düşün
12-12-2012, 14:58:33
#13
LordHaseky
tereddütsüz bırak.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler