Konu
Bilgisayar müh. öğrencisiyim. Bırakmalımıyım?
12-12-2012, 10:25:39
#5
AllyCan
arkeoloji okuyorum usta,ance saçmalama bitir o bölümü zor'dur ama iş bulursun rahatlıkla