By_Wade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar sakarya üni. bilgisayar müh. öğrencisiyim.şuan hazırlık okuyorum. ve önümde uzun bir süre var diploma almak için. sizce bırakmalımıyım?
Bence kesinlikle bırakın. Sizin mantığınıza göre; böyle düşünen birinin bu bölümü değil hiç bir bölümü okumaması lazım.