By_Wade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar sakarya üni. bilgisayar müh. öğrencisiyim.şuan hazırlık okuyorum. ve önümde uzun bir süre var diploma almak için. sizce bırakmalımıyım?
Aynı okulda aynı bölümde okudum. Vasatın biraz üstünde genel olarak iyi bir üniversite ve bölüm diyebilirim.

Ayrılma nedenini anlayamadım. Sana bölüm seçerken 1 senede diploma vereceğiz mi dediler ki ? şimdi önümde uzun bir süre var diyorsun. Bölümü seçerken 4 sene + 1 sene hazırlık okuyacağını bilmiyor muydun ?