• 30-03-2013, 19:42:35
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakırköydesin niye söylemiyorsun hocam Bende bakırköyde sınava girdim. Acayip heyecan yaptım ellerim titredi zor yazdım ellerim tuşlara gitmiyordu. 140 kelime yazdım imlalı şekilde. Eve geldim aynı metni 206 kelime yazdım.
    bundan önceki mesajlarda belirttim hocam bakırköyde giricem diye Q damıydın F'demi kpss puanlarımız yakın diye hatırlıyorum belki aynı grupta girmişizdir
  • 30-03-2013, 20:56:17
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan önceki mesajlarda belirttim hocam bakırköyde giricem diye Q damıydın F'demi kpss puanlarımız yakın diye hatırlıyorum belki aynı grupta girmişizdir
    Q'daydım. Valla görmedim mesajlarını 8. Gruptaydım
  • 30-03-2013, 21:10:11
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Q'daydım. Valla görmedim mesajlarını 8. Gruptaydım
    ben 9daydım
  • 30-03-2013, 22:04:14
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 9daydım
    Vah vah Üstad mülakatta beraber gidelim msn ekle
    destek@coksey.com
  • 30-03-2013, 22:15:04
    Sonuçlar açıklandı başarılı yazıyor Sanırım sınavdan sonra heyecandan kelimeleri yanlış saymışım
  • 30-03-2013, 23:40:33
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçlar açıklandı başarılı yazıyor Sanırım sınavdan sonra heyecandan kelimeleri yanlış saymışım
    Sınavda kelime yanlış yapma hakkı varmı mesala 110 kelime 5-10 yanlış
  • 30-03-2013, 23:47:48
    Özel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavda kelime yanlış yapma hakkı varmı mesala 110 kelime 5-10 yanlış
    Evet hocam var. Ama anlam bütünlüğünü bozmayacak şekilde olması gerekiyormuş. Yazdığın kelimenin %40 ' ı geçmemeli diye biliyorum.
  • 01-04-2013, 11:16:29
    Üyeliği durduruldu
    S.a arkadaşlar sözlüye kaldım bende.Çorumda 517 kişi başvuru yapmış sadece 68 kişi geçti mülatakı.8 kişi alacaklar şansım biraz yüksek.
  • 01-04-2013, 11:51:08
    1096 kişi geçti bakırköyden çok fazla