Bakırköydesin niye söylemiyorsun hocam

Bende bakırköyde sınava girdim. Acayip heyecan yaptım ellerim titredi zor yazdım ellerim tuşlara gitmiyordu. 140 kelime yazdım imlalı şekilde. Eve geldim aynı metni 206 kelime yazdım.
bundan önceki mesajlarda belirttim hocam bakırköyde giricem diye

Q damıydın F'demi kpss puanlarımız yakın diye hatırlıyorum belki aynı grupta girmişizdir