• 06-04-2013, 19:12:09
    Bi aksilik çıkmazsa büyük ihtimal katibim.
  • 06-04-2013, 19:50:36
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi aksilik çıkmazsa büyük ihtimal katibim.

    Hadi hayırlısı katip olursan bize bir silver patlatırsın artık.
  • 07-04-2013, 22:03:23
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi aksilik çıkmazsa büyük ihtimal katibim.
    Hayırdır ne oldu içerde Nerden aldın bu güveni Bizde girdik ama kesin birşey yok
  • 08-04-2013, 13:48:02
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır ne oldu içerde Nerden aldın bu güveni Bizde girdik ama kesin birşey yok
    En fazla yazanlardanmışım, soru sormadılar sadece öğrenim durumumu, ailemdekilerin mesleklerini sordular.Seni burada görmek istiyoruz dediler bende teşekkür ettim çıktım.
  • 08-04-2013, 20:25:10
    Yeni başlayan katibin maaşı ne kadar arkadaşlar ?
  • 09-04-2013, 09:50:07
    Kazanamadım. Yazıklar olsun.
    Lordhaseky kazanmışsın hayırlı olsun.
  • 09-04-2013, 11:50:40
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla yazanlardanmışım, soru sormadılar sadece öğrenim durumumu, ailemdekilerin mesleklerini sordular.Seni burada görmek istiyoruz dediler bende teşekkür ettim çıktım.

    hayırlı olsun hazirandada kadro geliyor mahş.
  • 09-04-2013, 12:09:51
    valla burdan bir çok katip çıkar kpss'ye çalışsalar ben yazamıyorum heyecandan düşüyor 30 40 kelime aşşağıya artık ikm'de deneyecez şansımızı
  • 09-04-2013, 12:18:01
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla burdan bir çok katip çıkar kpss'ye çalışsalar ben yazamıyorum heyecandan düşüyor 30 40 kelime aşşağıya artık ikm'de deneyecez şansımızı
    Çıksa ne olur en yüksek yazanlardanız yine almıyor ... lar.