Seyyarsatici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
586
●34.746
- 04-06-2015, 21:19:30Olamıyorum biraderler, olanlar kıymetini bilsin.

Rekor bir şekilde elendim yahu.
- 05-06-2015, 09:38:292200 kişi klavye mülakatına girdik çağlayanda, 5.oldum.DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözlü mülakata girdim komisyon başkanı "tam alacağımız adamsın, çık evdekilere selam söyle" dedi.
Sonra sonuçlar bi açıklandı 27.yedek
Sonra bi inceledim ki ilk 10'da ben hariç herkes alınmış. Elden bişey gelmiyor.
- 05-06-2015, 10:04:47Kartal adliyede bana da anamin adı babamın adı ile Atatürk ilke inkilaplari sorulmustu. Haliyle cevapladim.WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçlar açıklandıginda sözlü mulakattan 30 aldığımı görünce şaşırdım. Acaba anamin adını mi yanlış söyledim babamın adını mi diye [emoji2]
Maalesef bu ülke böyle...
Tepetaklak yazıyorum...
Yoldayım... - 08-06-2015, 18:04:35bana da mülhakatta 7 soru sormuşlardı 7 sini de bilemedim. En son defol git dediler, ertesi gün adım listedeydi. Sanırım defol git dediklerinde kafamı eğip gittim acıdılar
