• 04-06-2015, 19:08:57
    Seyyarsatici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ab144020 ekle beni haberciden ara sıra konuşuruz, kafana takılan birşey olursa sorarsın hocam.
    Yarın eklicem hocam.
  • 04-06-2015, 21:19:30
    Olamıyorum biraderler, olanlar kıymetini bilsin.
    Rekor bir şekilde elendim yahu.
  • 04-06-2015, 23:21:27
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olamıyorum biraderler, olanlar kıymetini bilsin.
    Rekor bir şekilde elendim yahu.
    Hayırdır ?
  • 04-06-2015, 23:55:11
    Senede 1 kez mi alım oluyor ? Benim KPSS puanım 80'dı bir yere başvurmamıştım.
  • 05-06-2015, 09:38:29
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır ?
    2200 kişi klavye mülakatına girdik çağlayanda, 5.oldum.

    Sözlü mülakata girdim komisyon başkanı "tam alacağımız adamsın, çık evdekilere selam söyle" dedi.

    Sonra sonuçlar bi açıklandı 27.yedek
    Sonra bi inceledim ki ilk 10'da ben hariç herkes alınmış. Elden bişey gelmiyor.
  • 05-06-2015, 10:04:47
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2200 kişi klavye mülakatına girdik çağlayanda, 5.oldum.

    Sözlü mülakata girdim komisyon başkanı "tam alacağımız adamsın, çık evdekilere selam söyle" dedi.

    Sonra sonuçlar bi açıklandı 27.yedek
    Sonra bi inceledim ki ilk 10'da ben hariç herkes alınmış. Elden bişey gelmiyor.
    Kartal adliyede bana da anamin adı babamın adı ile Atatürk ilke inkilaplari sorulmustu. Haliyle cevapladim.

    Sonuçlar açıklandıginda sözlü mulakattan 30 aldığımı görünce şaşırdım. Acaba anamin adını mi yanlış söyledim babamın adını mi diye [emoji2]

    Maalesef bu ülke böyle...

    Tepetaklak yazıyorum...
    Yoldayım...
  • 08-06-2015, 18:04:35
    bana da mülhakatta 7 soru sormuşlardı 7 sini de bilemedim. En son defol git dediler, ertesi gün adım listedeydi. Sanırım defol git dediklerinde kafamı eğip gittim acıdılar
  • 09-06-2015, 01:18:36
    Bizim arkadasa 3 soru sormuslar savcinin gorevi nedir onu cevaplamis erzurum kongresi sonucu nedir demisler yanlis soylemis bi soru daha sormuslar onuda bilmiyorum demis 3 te 1 yani suan 3 yillik infaz koruma memuru :d


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 09-06-2015, 01:38:36
    o zaman mülakat sorularına kafa yormamak lazım.