• 06-02-2015, 03:41:38
    Herkese hayırlı olsun. Umarım emeklerin karşılığı alınır.
    • Metin2Dizayn
    Metin2Dizayn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-02-2015, 13:26:00
    Üyeliği durduruldu
    illa en az 70 puan lazım değil mi? ben 69,35 aldımda başvuru kabul edilmez değil mi? torpilim kesinlikle yok ve bulamam da.
  • 06-02-2015, 18:57:06
    androidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    illa en az 70 puan lazım değil mi? ben 69,35 aldımda başvuru kabul edilmez değil mi? torpilim kesinlikle yok ve bulamam da.
    En az 70 olması lazım
  • 15-02-2015, 14:47:03
    Başvuranlar var mı
  • 15-02-2015, 21:56:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zamanında klavyeyi geçtim .Mülakatta 8 tane soruyu sorunca bir an şaşırdım.Bazı kişilere tek soru bize özel 8 soru heralde .Neyse ki olmadı .Her şey mülakatta bitiyor bence.
  • 16-02-2015, 02:20:30
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanında klavyeyi geçtim .Mülakatta 8 tane soruyu sorunca bir an şaşırdım.Bazı kişilere tek soru bize özel 8 soru heralde .Neyse ki olmadı .Her şey mülakatta bitiyor bence.
    Şu katipler sitesinde abartısız tüm yorumları okumuşumdur. Bu şekilde alma ihtimalleri olduğu için ekstra soruyorlar. Mesela 2 soru soralanlar elenmiş. Abarsız hepsi. 5 soru sorulanların çoğunluğu alınmış. Hangi yazıydı bilmiyorum, ama okudum.
  • 16-02-2015, 14:01:52
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu katipler sitesinde abartısız tüm yorumları okumuşumdur. Bu şekilde alma ihtimalleri olduğu için ekstra soruyorlar. Mesela 2 soru soralanlar elenmiş. Abarsız hepsi. 5 soru sorulanların çoğunluğu alınmış. Hangi yazıydı bilmiyorum, ama okudum.
    doğrudur .Benden az yazanlar bile katip olmuş ne diyelim işte .hayırlısı bakalım
  • 09-03-2015, 18:57:03
    Kimse yok mu arkadaş mülakata giren konu sessiz kalmış.
  • 10-03-2015, 19:55:03
    Misafir
    @WebEngineer


    Hayırlı olsun arkadaşlar, yeni iş hayatınızda başarılar dileriz