Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
586
●34.746
- 01-01-2014, 20:26:31başvuru vs ile ilgili bir link verirmisinPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2014, 20:31:15http://katipler.net/clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2014, 20:38:102 temmuzda işe başladım, aradan 6 ay geçmiş..
Adliyeye girmek isteyenler için ; büyük bir strese hazır olun
- 01-01-2014, 20:40:16öyle diyor her katip ama işte işsizlikte pek çekilir bir stres değil malesefLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2014, 21:04:23Beyler bu sene icra katibi-danıştay-yargıtay alımı dışında adalet bakanlığının genel bir katip alımı olmayacak, eğer bu tarihe kadar bir ilan yayınlanmamışsa dahada yayınlanmaz..
- 24-03-2014, 21:18:23kral sorması ayıp kaç para maaş alıyorsun ve değiyor mu ?LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2014, 21:41:53kukulera kardeş bağlı bulunduğumuz bakanlık çok nankör bir bakanlık personeline sahip çıkmıyor hakettiğimiz maaşı almıyoruz şu anda işe yeni başlayan kadrolu lise mezunu bir zabıt katibi 1,95x-1,97x arası alır.Üniversiteye göre ilave 30-40 lira koy.Bu paraya değiyor diyor musun hayır değmiyor hiçbir şekilde.Adliyenin tozunu yutmayan hiçkimse adliye çalışanlarının durumunu bilmez, herkes bizi salla başı al maaşı sanıyo.Adliye çalışanlarının tüm hakları tek tek ellerinden alınmıştır..Havuz parası, ek mesai hiçbirşey verilmiyor artık.Yıpranma payıda yok.Bunun haricinde hakim/savcı gibi kişilerle çalışıyorsun bunun stresi çok ama çok büyük, seni bildiğimiz çocuğu gibi azarlar, yeri gelir kafana dosyayı atar, yeri gelir avukatların yanında hakaret eder.Yeri gelir yüksek miktarlı senedi teslim aldım yapıp kaybettiğinde 3,5 atarsın, yeri gelir dosyayı kaybeder 3,5 atarsın.Çok değişik yer adliyeler, ben 8 ayda bunu öğrendim.Ama allaha şükür şu anda hem hakimim hemde kalemim çok iyi, allah bozmasın.Bu anlattıklarım hep çevremde gördüğüm, duyduğum olaylar.emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle