• 01-01-2014, 20:23:10
    konuyu güncelleyeyim 604 icra katibi ve 600 infaz koruma memuru alınıyor arkadaşlar haberiniz olsun
  • 01-01-2014, 20:26:31
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu güncelleyeyim 604 icra katibi ve 600 infaz koruma memuru alınıyor arkadaşlar haberiniz olsun
    başvuru vs ile ilgili bir link verirmisin
  • 01-01-2014, 20:31:15
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başvuru vs ile ilgili bir link verirmisin
    http://katipler.net/
  • 01-01-2014, 20:38:10
    2 temmuzda işe başladım, aradan 6 ay geçmiş..

    Adliyeye girmek isteyenler için ; büyük bir strese hazır olun
  • 01-01-2014, 20:40:16
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 temmuzda işe başladım, aradan 6 ay geçmiş..

    Adliyeye girmek isteyenler için ; büyük bir strese hazır olun
    öyle diyor her katip ama işte işsizlikte pek çekilir bir stres değil malesef
  • 24-03-2014, 21:04:23
    Beyler bu sene icra katibi-danıştay-yargıtay alımı dışında adalet bakanlığının genel bir katip alımı olmayacak, eğer bu tarihe kadar bir ilan yayınlanmamışsa dahada yayınlanmaz..
  • 24-03-2014, 21:18:23
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 temmuzda işe başladım, aradan 6 ay geçmiş..

    Adliyeye girmek isteyenler için ; büyük bir strese hazır olun
    kral sorması ayıp kaç para maaş alıyorsun ve değiyor mu ?
  • 24-03-2014, 21:41:53
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kral sorması ayıp kaç para maaş alıyorsun ve değiyor mu ?
    kukulera kardeş bağlı bulunduğumuz bakanlık çok nankör bir bakanlık personeline sahip çıkmıyor hakettiğimiz maaşı almıyoruz şu anda işe yeni başlayan kadrolu lise mezunu bir zabıt katibi 1,95x-1,97x arası alır.Üniversiteye göre ilave 30-40 lira koy.Bu paraya değiyor diyor musun hayır değmiyor hiçbir şekilde.Adliyenin tozunu yutmayan hiçkimse adliye çalışanlarının durumunu bilmez, herkes bizi salla başı al maaşı sanıyo.Adliye çalışanlarının tüm hakları tek tek ellerinden alınmıştır..Havuz parası, ek mesai hiçbirşey verilmiyor artık.Yıpranma payıda yok.Bunun haricinde hakim/savcı gibi kişilerle çalışıyorsun bunun stresi çok ama çok büyük, seni bildiğimiz çocuğu gibi azarlar, yeri gelir kafana dosyayı atar, yeri gelir avukatların yanında hakaret eder.Yeri gelir yüksek miktarlı senedi teslim aldım yapıp kaybettiğinde 3,5 atarsın, yeri gelir dosyayı kaybeder 3,5 atarsın.Çok değişik yer adliyeler, ben 8 ayda bunu öğrendim.Ama allaha şükür şu anda hem hakimim hemde kalemim çok iyi, allah bozmasın.Bu anlattıklarım hep çevremde gördüğüm, duyduğum olaylar.