• 26-02-2013, 20:30:41
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam adanaya yaptım. Kadrolu.
    bende kozan'a sözleşmeli yapacam umut ediyorum çok başvuran çıkmasın 5 kişi alıyor zaten
  • 26-02-2013, 21:42:19
    Arkadaşlar GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMASI FORMU'nu doldurmadan gitmeyin.
  • 26-02-2013, 22:00:39
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMASI FORMU'nu doldurmadan gitmeyin.
    Onu nereden temin edicez?
  • 26-02-2013, 22:10:58
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende kozan'a sözleşmeli yapacam umut ediyorum çok başvuran çıkmasın 5 kişi alıyor zaten
    Az kişi alıyormuş ama hiç belli olmaz hocam ikm de çok alan yerleri yazdık sıralamaya bile giremedik

    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMASI FORMU'nu doldurmadan gitmeyin.
    bizden istemediler
  • 26-02-2013, 22:17:48
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az kişi alıyormuş ama hiç belli olmaz hocam ikm de çok alan yerleri yazdık sıralamaya bile giremedik



    bizden istemediler
    aynen 76 puanlı adamı aldılar kozana 1 kişiydi zaten. şansımı kozanda denicem valla belki pek başvuran olmaz
  • 26-02-2013, 22:42:15
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu nereden temin edicez?
    İnternetten
    www.msb.gov.tr/birimler/tekhiz/doc/EK-B.doc

    bu kağıt yüzünden eve geri döndüm.
    bilgisayardan doldurun sonra çıkartın imza atın resmi yapıştırın 3 fotokopi çıkartın
  • 26-02-2013, 22:59:16
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetten
    www.msb.gov.tr/birimler/tekhiz/doc/EK-B.doc

    bu kağıt yüzünden eve geri döndüm.
    bilgisayardan doldurun sonra çıkartın imza atın resmi yapıştırın 3 fotokopi çıkartın
    Sen nereye başvurdun hocam ?
  • 26-02-2013, 23:38:17
    Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen nereye başvurdun hocam ?
    Bakırköy adliyesine başvurmaya gittim bu belgeyi istediler mecbur geri döndüm eve. Ayrıca internette verdikleri ilanda klavye seçimi yok kağıdın üzerinde o nasıl olcak bilmiyorum
  • 26-02-2013, 23:46:46
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakırköy adliyesine başvurmaya gittim bu belgeyi istediler mecbur geri döndüm eve. Ayrıca internette verdikleri ilanda klavye seçimi yok kağıdın üzerinde o nasıl olcak bilmiyorum
    Ben Kayseri'de girmiştim. Klavye Sınavında siz istediğiniz klavye ile sınav olabiliyorsunuz. İstanbul'da nasıldır bilmem.