• 29-03-2013, 20:26:51
    Arkadaşlar hepinize başarılar diliyorum. Allah yardımcımız olsun inşallah.
  • 30-03-2013, 13:07:28
    Bakırköyde imlalı sordular 165 yazabildim
  • 30-03-2013, 14:09:01
    Ben kozanda girmiştim imlalı kağıttan sordular yazamadım yine ellerim zaten normalde titriyor bide heyecan yapıyorum biraz hoba hepten gidiyor
  • 30-03-2013, 15:10:23
    Ellerim titredi yazamadım maalesef. 89 kelime yazmak çok kötü oldu
  • 30-03-2013, 15:21:44
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerim titredi yazamadım maalesef. 89 kelime yazmak çok kötü oldu
    aynen hocam benimde eller maffetti beni zaten 100 120 yazıyordum iyice gitti 85lerde kalabilirim
  • 30-03-2013, 16:26:20
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hocam benimde eller maffetti beni zaten 100 120 yazıyordum iyice gitti 85lerde kalabilirim
    Ağustos veya eylül gibi yine alım olacak diyorlar. 5000 tane.

    Ne kadar doğru acaba ?
  • 30-03-2013, 16:38:21
    sanmam hemen yapmazlar yine 2014'e sarkacaktır o
  • 30-03-2013, 18:20:07
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakırköyde imlalı sordular 165 yazabildim
    Bakırköydesin niye söylemiyorsun hocam Bende bakırköyde sınava girdim. Acayip heyecan yaptım ellerim titredi zor yazdım ellerim tuşlara gitmiyordu. 140 kelime yazdım imlalı şekilde. Eve geldim aynı metni 206 kelime yazdım.
  • 30-03-2013, 18:27:45
    heyecanla karışık 135 yazdık bakalım ne çıkacak sonuç. Salonda birde bayılma olayı yaşandı 15 saniyem filan o yüzden gitti. Hayırlısı olsun tüm giren arkadaşlar için.