• 15-10-2012, 22:03:59
    #1
    Merhaba arkadaşlar pazar günü

    Şanlıurfa GAP ARENA stadyumunda Şanlıurfaspor - 1461 Trabzonspor maçı vardı ve maçın 7.dakikasında çok güzel bir gol ile önde giden urfaspor ne olduysa 17 dakikada defans hatası yüzünden trabzonlu bir fultbolcu kaleci ile çarpıştı/ ve hakem direk kırmızı kart +penaltı verdi bu olayın ardından hakem iyice saçmalamaya başladı.

    Ve urfaspor cezasahasına yakın sol kanatta defans uyuncusu izzet rakibinin önündeki topa kayarak müdahale etti ve gene sarı kart çıktı bunun ardından hocam boyle birşey gibi itiraz ettigi için direk kırmızı verdi bunun üzerine seyircilerden biri terbiyesizlik yaparak sahaya girdi takım kaptanı korya ise hakemin arkasında olayı görünce hakemi korumak için hamle yaptı ve o arada geri geri koşan hakem koraya takılarak yere düştü.

    Bunun ardında da Takım kaptanı koraya verilen kırmızı kartın sebebi '' SEN BENİ DÜŞÜRDÜN TÜRKİYEYE REZİL ETTİN'' Açıklaması oldu


    Şimdi bunu soruyorum bu hakem hiç mi GS FB maçı izlemedi hiç mi sahaya seyirci inmedi 3 5 tane su atılmadı bu şekilde hangi maç tatil edildi.

    Ve BEYAZ TVDE AHMET ÇAKAR DİYORKİ BU MAÇ URFADA DEVAM ETTİRİLMEZDİ AMA BALIKESİRDE OLSA OYNANIRDI

    neden urfa TR'nin bir ili değilmi urfalılar insan degilmi TARAFLI HAKEMLERİ VE YORUMCULARI KINIYORUM

    VAKTİ OLAN VAR İSE 7.DAKİKADAN SONRA LÜTFEN URFASPOR HAKKINDA YAPILAN YORUMLARI OKUSUN


    VİDEO

    BUGUNE KADAR HİÇ Bİ GÜNEYDOĞU TAKIMI ÜST LİGE ÇIKMASI İSTENMEDİ ÇIKSADA 1 YIL KALAMADI HEP DÜŞÜRÜLDÜ ARTIK İSYAN ETMEMEK ELDE DEĞİL...

  • 15-10-2012, 23:59:08
    #2
    Hakemin Geçmişine Bakarsanızsa Sadece bu maçı katletmemiş oldugunu görebilirsiniz:

    Buyrun Okuyunuz:

    http://sanliurfa.com/haber93354-hake...nci-kimdir.htm

    Daha öncesindede bir kaç maçı katledip yanlış kararlar almıştır.

    Yazık gerçektende Yazık.
  • 16-10-2012, 00:12:32
    #3
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakemin Geçmişine Bakarsanızsa Sadece bu maçı katletmemiş oldugunu görebilirsiniz:

    Buyrun Okuyunuz:

    http://sanliurfa.com/haber93354-hake...nci-kimdir.htm

    Daha öncesindede bir kaç maçı katledip yanlış kararlar almıştır.

    Yazık gerçektende Yazık.
    iletisim@tff.org mail adresine haksızlık oldugunu bildirebilirsek belki en azından saha kapatma ve 3 puan silme cezasından kurtulabiliriz.
  • 16-10-2012, 00:19:21
    #4
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletisim@tff.org mail adresine haksızlık oldugunu bildirebilirsek belki en azından saha kapatma ve 3 puan silme cezasından kurtulabiliriz.
    ilginiz için teşşekürler fakat maçın oldugu günün akşamı verdiginiz adrese bilgilendirme yaptım.
  • 16-10-2012, 01:31:02
    #5
    Ben maçı izlemedim spor yazarları haklı görür görmez onu bilmiyorum ama bakın ben Diyarbakırlıyım... Bursaspor maçında bizim halkımızdan olanlar provakasyon yaptıysa suç onların tüm suçu diyarbakıra yükleyemezlerdi ki Ben bile provakasyonları doğru bulmazken, atılan ne slogan varsa doğru bulmazken tüm diyarbakırlılar için atılan onca küfür vs vs.. Sonuç Diyarbakır küme düştü ve halende düşüyor. Benim okulumdan birinin dediği laf ise " Diyarbakır ligden düşmeli temiz bir lig istiyoruz" lafı ve bu lafa benzer onca laf ama sadece kürt oluşları... ki kürt doğduk diye kimse laf atamaz, aslımı da inkar edemem ama neymiş efendim her kürt pkk taraftarıdır diye diye etmediklerini bırakmadılar. Bursa Fenerle kavga eder onca polis yaralanır bişey yok, Fener polisle kavga eder ortalık savaş alanına dönüşür bişey yok. Mesele Dbakır yada doğu takımı oldumu da direkt pkk, kürt lafı çıkar.. Allah ıslah etsin kürtlere lafa atanları, Allah ıslah etsin ırkçılık yapanları... "Ama ben bunu derken de zerre miktar zulmedenleri savunmadım, mazulumu daima korurum." Urfa maçında inşaAllah art niyet yoktur olsada kimsenin hakkı kimsede kalmaz.
  • 16-10-2012, 02:08:44
    #6
    sys-tem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben maçı izlemedim spor yazarları haklı görür görmez onu bilmiyorum ama bakın ben Diyarbakırlıyım... Bursaspor maçında bizim halkımızdan olanlar provakasyon yaptıysa suç onların tüm suçu diyarbakıra yükleyemezlerdi ki Ben bile provakasyonları doğru bulmazken, atılan ne slogan varsa doğru bulmazken tüm diyarbakırlılar için atılan onca küfür vs vs.. Sonuç Diyarbakır küme düştü ve halende düşüyor. Benim okulumdan birinin dediği laf ise " Diyarbakır ligden düşmeli temiz bir lig istiyoruz" lafı ve bu lafa benzer onca laf ama sadece kürt oluşları... ki kürt doğduk diye kimse laf atamaz, aslımı da inkar edemem ama neymiş efendim her kürt pkk taraftarıdır diye diye etmediklerini bırakmadılar. Bursa Fenerle kavga eder onca polis yaralanır bişey yok, Fener polisle kavga eder ortalık savaş alanına dönüşür bişey yok. Mesele Dbakır yada doğu takımı oldumu da direkt pkk, kürt lafı çıkar.. Allah ıslah etsin kürtlere lafa atanları, Allah ıslah etsin ırkçılık yapanları... "Ama ben bunu derken de zerre miktar zulmedenleri savunmadım, mazulumu daima korurum." Urfa maçında inşaAllah art niyet yoktur olsada kimsenin hakkı kimsede kalmaz.
    Yazınızı okudum sonuna kadar diyarbakır'ın küme düştügü dönemde üzüldüm açıkcası.

    Güneydogulu/ yada Kürtçe konuşuyor diye ayrım yapan insanların tavırları beni sinirlendiriyor.

    Videoda ahmet çakar diyorki '' BU MAÇ BALIKESİR'de olsaydı oynanırdı e be kardeşim ŞANLIURFA da TÜRKİYENİN orada yaşanlarında cebinde TÜRK KİMLİĞİ var bende URFALI bir TÜRK'ÜM neden oynanamasın..
  • 16-10-2012, 08:42:08
    #7
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Trabzon macinda penalti dogruydu kartda haliyle. Urfali oyuncuya faul yapildi tamam htali karar verdi ama sonra yapilan faul ve kartda dogru.


    Simdi 4-5 sezon onceye donelim. Trabzon-sivas maci dakika 90+. Yani ikinci yari bile degil uzatmalar. Benzer olay oldu taraftar iceri girdi mac tatil edildi. 5 mac seyirciz ve -3 ceza. Bu olaylar istanbul disinda olunca malesef nere olursa olsun gozardi edilmiyor. Biz ne kadar debelenirsek debelenelim.

    Hepimiz zenciyiz
  • 16-10-2012, 10:42:14
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olayı başka yönlere çekme.. Bu Türkiye'de hiçbir Türk'ün güneydoğu ile bir sorunu yoktur. O Güneydogu da Ege de Türkiyenindir. Al sana Gaziantep süper ligde şanlıurfa ikinci ligde yalandan alınganlık gösterme. Boş boş konuşma Güneydogu Türkiye'nindir kimse oranın kötülüğünü istemez.

    Kendi kafanda oluşturduğun yada medyanın kafanın içine soktuğu ayrımcılık düşüncelerini kafandan sil üç beş kafasızın düşüncelerini bir Türkiye ye mal etme.

    Ayrıca gitmiş Ahmet Çakar diye ne dediğini bilmeyen birinden alıntı yapmışsın. O dedi diye maç Balıkesir de olsaydı oynanırdı anlamına gelmez
  • 16-10-2012, 14:46:07
    #9
    DAVUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayı başka yönlere çekme.. Bu Türkiye'de hiçbir Türk'ün güneydoğu ile bir sorunu yoktur. O Güneydogu da Ege de Türkiyenindir. Al sana Gaziantep süper ligde şanlıurfa ikinci ligde yalandan alınganlık gösterme. Boş boş konuşma Güneydogu Türkiye'nindir kimse oranın kötülüğünü istemez.

    Kendi kafanda oluşturduğun yada medyanın kafanın içine soktuğu ayrımcılık düşüncelerini kafandan sil üç beş kafasızın düşüncelerini bir Türkiye ye mal etme.

    Ayrıca gitmiş Ahmet Çakar diye ne dediğini bilmeyen birinden alıntı yapmışsın. O dedi diye maç Balıkesir de olsaydı oynanırdı anlamına gelmez
    Video'yu izlediniz mi acaba ?

    Benim kimseyi ayrıştırma çabam yok sadece program yapılan bir hatayı sizlerle paylaştım.